امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
ویدیویی بازاریابی توسعه های نوپا شرکت حلی راه برای

بازاریابی ویدیویی راه حلی برای توسعه شرکت های نوپا
#1
بازاریابی ویدیویی راه حلی برای توسعه شرکت های نوپا
بازاریابی و بهینه سازی
 


قدرت ویدیو غیرقابل چشم‌پوشی است و امروزه به عنوان محتوایی مطرح می‌گردد که بیشترین میزان تعامل را ایجاد می‌کند. هزینه‌های تبلیغات ویدیویی، آنقدر مناسب است که مقرون به صرفه به حساب می‌آید. راهکارهای بسیاری وجود دارد تا کسب‌وکارها بتوانند بواسطه ویدیو روی رشد خود تاثیر مثبت بگذارند. در ادامه ۵ راهکار را عنوان می‌کنیم که در زیرشاخه بازاریابی ویدیویی قرار می‌گیرند:

۱- قرار دادن ویدیو در صفحه فرود:

تحقیقات و بررسی‌ها روی صفحات فرود مختلف، نشان داده که میزان نرخ تبدیل صفحات فرودی که در آنها ویدیو به کار رفته، حدود ۸۰٪ بیشتر از صفحات فرودی است که حاوی متن و تصاویر هستند. از طرفی میزان Time-on-Site صفحه فرود را افزایش می‌دهد که یکی از کمیت‌های مهم سنجش موفقیت صفحه فرود به حساب می‌آید. از طرفی بسته به هدف صفحه فرودتان، ویدیو به شما این امکان را می‌دهد که در  زمان کم‌تری، کلی محتوا را به مخاطب خود انتقال دهید.

undefined

۲- راحت‌تر می‌توانید مخاطبان دارای موبایل را جذب کنید:

در حال حاضر ۵۰٪ افرادی که با اینترنت سر و کار دارند، از طریق موبایل‌ها به وب‌گردی و جستجو می‌پردازند. بازدید از محتواهای نوشتاری و عکس‌دار بواسطه موبایل‌ها با کمی محدودیت همراه است و افراد ترجیح می‌دهند که محتوای مورد نظرشان را در قالب ویدیو تماشا کنند. از طرفی، ویدیوها به شما این امکان را می‌دهند که حجم بسیاری از محتوا را یک جا به مخاطب خود ارائه دهید.

سرویس تبلیغات ویدیویی ای‌نتورک به آگهی‎دهندگان این امکان را می‎دهد تا بتوانند تبلیغات ویدیویی خود را در اپلیکیشن‎های گوشی‎های هوشمند نمایش دهند. کسب‌وکارها می‌توانند از این سرویس به منظور برندسازی و همچنین افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود بهره ببرند.

۳- محصولات تولیدی خود را حین استفاده نمایش دهید:

نوشتار و تصاویر نمی‌توانند به اندازه ویدیوها، در جذب مخاطب برای فروش یک محصول به کسب‌وکارها کمک کنند. شما می‌توانید با ساختن ویدیوهایی از محصولات تولید شده کسب‌وکار خود، در کنار نشان دادن آن و کاربردش، مخاطب را مستقیما هدفگیری کرده و او را تشویق کنید که محصول تبلیغ‌شده را خریداری کند. همچنین ایده خوبی است در تبلیغات ویدیویی خود از یک CTA (call to action) استفاده کنید. می‌توانید از یک url یا #هشتگ یا برچسب ساده برای این مورد در نظر بگیرید. این امر موجب افزایش برندینگ و همینطور تاثیرگذار در بحث فروش شما باشد.

undefined
آماری جالب!

۴- از ویدیوها به منظور افزایش میزان تعامل بهره ببرید:

برای مثال می‌توانید یک جلسه سوال و جواب ویدیویی (Q&A) به صورت آنلاین انجام دهید و اطلاعات مورد نظر مخاطبان کسب‌وکارتان را، مستقمیا به آنها انتقال دهید. وبینارها از مواردی هستند که سبب افزایش تعامل مخاطب می‌شوند و کاملا یک راهکار بازاریابی ویدیویی به حساب می‌آیند.

undefined

۵- تیزرهای کوتاه برای درگیر کردن مخاطبان

ممکن است که مشتریان قبلی کسب‌وکارتان، شما را فراموش کنند و به همین دلیل لازم است که همواره خود را به آنها یادآوری کنید و ویدیو مارکتینگ از مواردی است که می‌تواند در مسیر معرفی محصولات جدید، به کسب‌وکار شما کمک کند. از محصولات جدید خود، تیزرهای کوتاه با کیفیت بسازید و آن را در هر جایی که امکان دارد، منتشر کنید.

حرف آخر در بازاریابی ویدیویی




همیشه به یاد داشته باشید که باید به واسطه ویدیو، میزان تعامل را افزایش دهید و در تولید ویدیو، کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
مقالات مرتبط
undefined
اشتباهات کشنده ایمیل مارکتینگ
undefined
در هنگام شروع یک کسب و کار جدید چه مواردی باید بررسی شود
undefined
برای موفقیت کمپین آنلاین چه باید کارد
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

تهران پاتوق

انجمن تهران پاتوق

انجمن تهران پاتوق,انجمن,تالار گفتگو,پرسش و پاسخ کامپیوتری,بکلینک قوی,بکلینک ارزان,رپورتاژ اگهی,سوالات کامپیوتری,پاسخ به سوالات کامپیوتری,انجمن کامپیوتر,انجمن اینترنت,انجمن موبایل,انجمن نرم افزار,انجمن سخت افزار,انجمن علمی,انجمن موسیقی,انجمن فیلم

فروم تهران پاتوق,انجمن تخصصی كامپیوتر ،تالار گفتگو،بکلینک قوی،بکلینک ارزان،رپورتاژ اگهی، مكانی برای بحث و تبادل نظر با هزاران كاربر فارسی زبان

عکس,جدید95,جدید96,فیلم جدید,شهاب حسینی,جدید2016,محرم

تهران پاتوق,انجمن تهران پاتوق,اخبار موبایل,تالار گفتمان,شبکه اجتماعی.انجمن تهران پاتوق

دوستان ما